Dzsikule 2016.05.03. 15:28

Túraszezon ON

Talán kissé késve, de elindult egyesületünk túraszezonja. Éljenmájuselsején a világ összes majálisával iszonyatos konkurencia harcot vívva, megrendeztük első kis túránkat.

Direkt könnyebb útvonalat választottam, de  igyekeztem beletenni néhány igen emlékezetes helyszínt. Galyatetőn találkoztunk, majd onnan átbuszozott kis csapatunk (18 fő) Mátraszentlászlóra. Innen a kék jelzésen indultunk el Piszkéstető irányába. Az elgazosodott egykori legelők övezték utunkat. Egy helyen viszont pazar kilátás fogadott, jól is esett ott egy kis pihenő. Eredetileg a piszkéstetői csillagvizsgálóba is be szerettünk volna menni, de sajnos csak délután fogadnak látogatókat. A túra fénypontjaként pedig felmentünk a méltán híres Galya Kilátóba. Nevezzük nevén: "pöttyös kilátó". Gréta már most mindenáron ott akart aludni a kilátóban kialakított bivakszobák egyikében. Kötelező, teljesítendő program lett! A végcél pedig a Turistacentrum volt.

Igazán jó kis családi túra volt!

Útvonal: Mátraszentlászló - Piszkés-tető - Galyatető (országos kék jelzésen)
Táv: 4,4 km, 260 m szintemelkedés

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.