Dzsikule 2015.04.21. 12:34

Az első

Az első Blogtúra próbálkozásunk jól sült el. Legalábbis mi így gondoljuk, reméljük a résztvevők is.

Izgatottan vártuk a vasárnapot. Balázst hagytuk, hogy kialudja magát. Annyira sikerült a kényelmes készülődés, hogy éppen beestünk 10-re a mátrafüredi találkozóra. Ciki...

Gyors készülődés, majd még egy kis várakozás, és Balázzsal az élen nekiiramodtunk. Húh legalább 35-en voltunk. Nagyon jól esett, nem számítottunk rá. Annyira nem, hogy zavarban is voltunk. Balázs nagyon ment az elején, majd a meredekebb részen visszakapcsolt. Közben a többi gyerek cikázott, ki itt, ki ott tűnt fel. A kilátónál egy rövid pihenőt tartottunk, bevártunk mindenkit. Jól szétnéztünk, és a rég nem látott fővárosi barátaimnak magyaráztam, merre, mit látunk. A Világos-hegy kivirágzott. Egy hófehér folt van a tetején, nagyon érdekes, már annak aki ismeri, és szereti. Nekem konkrétan a kedvenc mátrai hegycsúcsom.

Tovább meneteltünk, most Balázst Anitára bíztam, így csak Janka pihegett rajtam. Próbáltam minél több emberrel szót váltani, de nem egyszerű. Ezért elnézést kérünk, akihez nem jutottunk el...

A Rákóczi-forrásnál újabb pihenő, ivás, pancsolás... Hamarosan felértünk Sástóra. Itt már Gréta is rajtam lógott, de a kis házikó, majd a kacsák miatt ismét lábra kapott. A gyerekek beindultak, és a kacsák hamarosan két heti élelemben úszkáltak. A kicsit hűvös idő miatt beülünk az étterembe. Itt kb. a társaság fele buszozás mellett döntött. A kényelmes ebédszünet után Balázs megelégelte. Valószínűleg ott rontottuk el, hogy reggel a napirendnél szerepelt egy busz képe is a programban. Ezt várta. Így Anitával az addigi túravezetőnk buszra szállt és Mátrafüreden bevártak.

Gréta is megelégelte a monoton gyaloglást, így a nyakamban élvezte a további távot. Maroknyi csapatunkkal haladtunk tovább, közben megismerkedtem Kamillával, aki az ASK tanulója. Aranyos, volt, virágokat szedett Grétának és Jankának. Egy hiányérzetem maradt, hogy rajtunk/rajtuk kívül, nem jöttek el érintett családok. Majd legközelebb!

Füred előtt utolértük az előre sietőket, így egy nagy csapatban értünk vissza Füredre.

Mindenkinek nagyon köszönjük, hogy eljöttetek! Nagyon jól esett! Már fejben kezd összeállni a folytatás! Mert folytatjuk!

komment

Címkék: túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.