Dzsikule 2015.06.11. 14:54

Integrálódunk...

p1110137.JPG

A legjobb terep az integrációhoz, hogy megmutassuk magunkat, a nagyszabású sportrendezvények. Nem véletlen, hogy egyre több egyesület, alapítvány mutatja meg magát minden szegmensből. Mozgássérültek, látássérültek, már-már megszokottakká váltak a futóversenyeken. Nádudvari Peti barátom kezdeményezésére a gyöngyösi Autista Segítő Központ is kiállít egy váltót, melyben autista fiatalok, szülők és szakemberek futnak közösen, hogy... Egyszerűen ott a helyünk és kész!

Tehát június 14-én, vasárnap részt veszünk a K&H mozdulj! minimaraton és félmaraton váltón. Persze én privátba kreáltam egy Apró Lépések Blog váltócsapatot is, Anitával és egy kedves barátunkkal Vikivel. A minimaraton váltó 3x2 km és 9-kor rajtol. Először erősen gondolkodtam, számolgattam, hogy Balázzsal, de sajnos nagyon lassan tudnánk megtenni a 2 km-t. Így úgy alakul, hogy én kezdek, igyekszem alaposan kifutni magam, majd Viki vált, és a befutó Anita lesz, akihez az utolsó 200 m-en csatlakozik Balázs. Nagyon várjuk már!

Utána 12-kor rajtol a félmaraton váltó, ahol 3x7 km-t fogunk futni (addig a ligetben lődörgünk). Már hetek óta készülünk, hogy az ASK két tanulója, Gábor és Árpi minél jobb formába kerüljön. Párokban futunk. Szakemberek részéről Peti és András fut, a szülőket meg Ernő és jómagam képviseljük. Hogy ki-kivel fut, még kérdéses, bár sejtjük. Úgy gondolom ez az igazi integráció. Ott leszünk, mert mi is vagyunk!

Gyertek ki az 56-osok terére, találkozzunk és szurkoljatok nekünk! 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprolepesek.blog.hu/api/trackback/id/tr667532072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása